.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حذف برنامه ورزشي «90» از مهرماه

مجيد رجبي‌معمار، مدير شبكه‌ي جهاني جام جم كنداكتور پخش برنامه‌هاي شش ماهه‌ي دوم سال جاري اين شبكه را ابلاغ كرد.
به گزارش روابط عمومي شبكه‌ جهاني جام جم، پيش‌بيني يك باكس براي پخش برنامه‌هاي زنده از دفاتر خارجي سازمان صدا‌وسيما، پيش‌بيني يك برنامه‌ي اقتصادي زنده با نام «ايران و اقتصاد»، پخش مجموعه مستند‌هاي جام جم در يكي از باكس‌هاي عصرگاهي، هم‌چنين حذف برنامه‌ي ورزشي «90» در روز يكشنبه و جايگزين‌شدن فيلم سينمايي در ژانر كودك و نوجوان به جاي آن، از جمله تغييرات به عمل آمده در كنداكتور پخش 6 ماهه دوم سال 89 است.

بنا بر اين گزارش، در شش ماهه‌ي دوم سال همه روز ساعت 6 بامداد به وقت تهران سرود جمهوري اسلامي از كانال‌هاي مختلف شبكه‌ي جهاني جام جم پخش مي‌شود و زمان پخش برنامه‌ها در اروپا به وقت اروپاي مركزي تنظيم مي‌شود. بنابراين اذان صبح و ظهر و مغرب نيز با افق شرعي اروپاي مركزي (وين) پخش خواهد شد. زمان اذان و ادعيه پنج تا شش دقيقه خواهد بود و صداي اذان به وقت لندن همراه با تلاوت قرآن و دعا از كانال دوم اروپاي شبكه‌ي جهاني جام جم پخش مي‌شود.

در كانال آمريكا اوقات شرعي بر مبناي مركز آمريكا تنظيم مي‌شود و اذان به وقت لس‌آنجلس پخش مي‌شود. مانند لندن در اروپا، اوقات شرعي در نيويورك نيز از كانال دوم آمريكاي شبكه‌ي جهاني جام جم پخش خواهد شد. اوقات شرعي در آسيا نيز بر مبناي افق مالزي تنظيم و صداي اذان و ملحقات آن به قوت سيدني در كانال دوم آسيا پخش مي‌شود.

در كنداكتور 6 ماهه‌ي دوم سال، جشنواره‌ي فيلم شبانه كماكان ادامه داشته و در هفته‌ي دفاع مقدس فيلم‌هاي منتخب مربوط به جنگ تحميلي پخش مي‌شود.

افزايش زمان پخش برنامه‌ي «خانه مهر» به 65 تا 70 دقيقه و انتقال آن به قبل از گفت‌وگوي خبري ساعت 18 و 15 دقيقه نيز از ديگر تغييرات كنداكتور پخش برنامه‌هاي 6 ماهه‌ي دوم سال است.

برنامه‌ي «لحظه پروانگي» روزانه يك بار هنگام اذان ظهر و يكبار در ابتداي برنامه صبحانه پخش خواهد شد.

برنامه‌هاي گروه سياسي و برنامه‌ي اقتصادي فرصت نيز در اين ابلاغيه در نوبت پخش قرار گرفته‌اند و اداره كل پخش نيز با ساخت آنونس و زيرنويس موظف به اعلام برنامه‌هاي جديد شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.121 seconds.